Slö-lördag

Idag har dagen mest gått åt till att sova känns det som. Hjärtat ringde mig inatt vid 01.30, då höll jag på att koppla av efter att ha tvättat lite och matat lilleman. När jag sen känner mig redo att sova, känner sig Elias redo att vara vaken. Han var dock hungrig också, tycker han vaknar för ofta och vill ha mat.. det kan ju vara så att jag somnar under tiden han äter och rör mig så han tappar greppet. Då har han fått i sig mat för att bli nöjd för stunden men inte nån längre tid. Men man blir verkligen trött när man bara sover 2-3 timmar åt gången, eller som inatt; 1½-2 timmar. Men vad gör man inte för sin pärla? Han är ju så jävla söt!

Nästa vecka ska vi tillbaka till neo för en sista kontroll, och dagen efter är det bvc igen. Får ta och promenera dit och tillbaka men det är bara bra, behöver röra på fläsket lite. Har tappat ett kilo till, och hade jag bara ätit ordentligt så hade det varit fler. Men bättre att det går lite långsamt så man inte får massa sladdrig hud.

Nä, nu ska jag vila mig lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0