Snart..

Mitt hjärta har två mopeder kvar att köpa innan han kommer hem. Imorgon köps det en, och sen måste de bara hitta den sista också :p Han tyckte vi skulle ha videosamtal över msn så han kunde titta lite på junior, men det loggade ut varje gång msn laddade kameran, så det fick bli vanligt telefonsamtal över msn istället. Det gick lite bättre med en nedkoppling varannan minut :p Det var skönt att få skratta lite i alla fall ♥

Min Aromatkrydda är snart slut igen, jag måste få den att räcka till skålen med popcorn jag nyss gjorde.

Idag blev det totalt en timmes promenad, och det tackar vi för. Det förbränns ju ändå en del när man går, så förr eller senare visar det väl resultat.

Elias blev lite lack i väntan på videosamtalet så han började skrika som en tok. Då visste jag dock att han var mätt, då jag rapat honom ett antal gånger och försökt "tvinga" honom att äta mer, men han ville inte ha mer. Han fick suga på mitt finger lite, då nappen inte dög, jag lade honom på bröstet och inom fem minuter sov han, och gör så än. Om en timme är det mat igen, om han inte vaknar tidigare.

Är det vanligt att ärr värker/gör ont när det är kallt ute? Det gör nämligen mitt, men jag vet inte om det är för att det är kallt, eller för att jag har promenerat. Det är rätt obehaglit i alla fall :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0