Söndag

Dagarna nu när hjärtat är borta, blir långa. Lillebroren får ta hand om affären och han kan inte fixa allt själv med skola och sådär, så jag ställer upp och hjälper till. Det är dock väldigt problematiskt utan bil, och det är detta som gör att dagarna blir så långa då man måste vänta på skjuts och sådär. Inatt var det återigen samma visa, Elias blev kinkig och ville inte sova som han skulle. Det är återigen det här med mat.. Jag tycker att jag ger honom mat hela tiden, när han själv vill, men det verkar ändå inte räcka. Han rapar som en hem karl i alla fall. Det är svårt att veta om det bara är en period så att det går över snart, eller om min mjölk inte är tillräcklig. Hur fan ska man veta liksom? Det borde finnas teststickor så man själv kan kolla om näringen är tillräcklig. Eftersom jag använder amningsnapp så får han ju inte i sig den feta mjölken som kommer på slutet, vad jag förstått, och då kan han heller inte bli helt mätt. Jag har pumpat mjölk och gett honom i flaska, jag vet inte om han blir mättare men han får i alla fall i sig den sista mjölken, det märks på hans poop :o Jag får väl fråga igen hos bvc på fredag, jag slipper gärna ge ersättning :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0