Stressmåndag

Igår visade det sig att en person i min omgivning tydligen har något emot mig, men är så jävla feg och ryggradslös att denne inte vågar säga nåt till mig. Istället spelar denne ett jävla falskspel mot mig och låtsas som ingenting. Det var på omvägar jag fick reda på detta, och för att personen/personerna som förde "nyheten" vidare, inte ska få en massa skit, så kan jag inte säga så mycket. Det värsta är att jag har inte gjort personen något, över huvud taget. Aldrig snackat skit, aldrig varit otrevlig, aldrig förstört eller snott något, ja jag vet fan inte vad problemet är. Jag ska i alla fall försöka vara en bättre människa. Det lär inte gå så bra, men för att jag inte ska klubba ner personen är det kanske bättre att låtsas som att denne bara är luft.

Jag var för borta inatt för att kunna minnas om det var mycket skrik och extrem hunger, men jag har ett svagt minne av att läget var okej. Tror lilleman vaknade efter ungefär 2½ timme varje gång, och det är okej. Han kanske har en såndär tillväxtperiod som lugnar ner sig om någon vecka. Men man blir fan verkligen frustrerad när man tycker att han bör vara mätt. Fast istället för att hålla på och böka och försöka hitta andra lösningar först, så skulle man kollat om han är hungrig som första steget mot en lugnare tillvaro.

Idag är det en massa som står på schemat och knappt nån tid att utföra det på. Jag sitter och väntar på skjuts så jag kan låna mammas bil ett par timmar, men det är tveksamt om vi hinner göra allt ändå. Så jävla meckigt.

Jag tror att Elias kanske håller på att bli förkyld, eller så lär han bli det efter gårdagen. Åkte hem till hjärtats familj och där var ena barnet förkylt, och det tycker jag man kunde berättat för mig innan jag drar dit en liten bebis. Så jävla onödigt alltså. Han vaknade imorse och var alldeles snorig, men sen har det inte blivit mer och han kan äta obehindrat. Hans tårkanaler verkar ha utvecklats färdigt nu, för det var lite blött i ögonvråna när han skrek lite innan :o


Såhär avslappnad blir man när man sover ♥

Kommentarer
Postat av: emelie

så söt han är :) Vad är det för ngt som han ligger i, ser ju såklart att det är hans säng.. Men det ser ut som ngt "skydd" eller ngn ring..? :) Hoppas du fattar min usla förklaring.. haha

2010-11-15 @ 18:22:30
URL: http://emelinis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0