Tisdag

Jag måste bli bättre på att fotografera. Tiden går så himla fort och jag vill gärna ha bilder från nu när han är så liten. Han är mest fotogenisk när han ligger och sover, för då är han still :p

Idag var vi ute i 40 minuter, jag, Milton och Elias. Det blev lite mer springande för Miltons del idag, vilket är bra. Det behöver han. Lilleman sover gott i vagnen som vanligt när vi är ute, men jag måste hitta ett par vantar till honom. De jag har är nog på tok för stora. Fast det är klart bättre än inget alls.

För att återgå till att prata blöja.. är de för små eller för stora när de läcker? Det räcker med att han bajsar en gång för att det ska gå igenom blöjan. Och eftersom han brukar trycka ut en del på kort tid, så går det liksom igenom helt och kläderna blir smutsiga. Igen vet jag inte om det är för att den åker ner, så att den inte sitter ordentligt om rumpan, eller om den helt enkelt inte tål hans mängder längre :s Kan prova sätta på honom en blöja från Pampers, den är i storlek för "normalstora". Hmhm.. vilka annorlunda problem man fick helt plötsligt :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0