Torra popcorn

Jag vet att det är en korkad sak att säga om popcorn, för de är inte särskilt saftiga. Men enda sedan junior kom till världen, så upplever jag de som torrare än torrast! Det är verkligen hemskt. Det var ett halvnyttigt (halvonyttigt) snack, men nu kan jag inte ens äta det. Det smakar torrare än papper. Ändå sitter jag här med en skål popcorn, fast med smörsmak. Det gör det 1% bättre, haha.

Det fick bli ett bad för lilleman tidigare ikväll, min lilla kräkmaskin. Idag verkade det nästan vara lite mysigt, han låg där och tittade runt och hade stora ögon och var allmänt söt. Jag spolade lite vatten samtidigt och han lyckade stänga av vattnet. Jäkla unge :o

Svartsjuka inom familjen is a big nono.

Kommentarer
Postat av: Amanda - 16 år & gravid med tvillingar ♥

åh vilken söt bebba du har :)

2010-11-16 @ 20:36:09
URL: http://amandadahlstrom.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0