Värdelöst

Nu på morgonen blev Elias hungrig, jag ammade honom i hundra år ungefär, och han skrek lika hungrigt varje gång tutten åkte ur munnen på honom. Gav upp och tog med mig en ilsken bebis till köket och fixade ersättning, fick i honom D-droppar och Minifom och gav honom flaskan, och nu har jag en mätt och nöjd bebis. Som faktiskt inte kräkt så mycket :o

Gårdagens shopping blev vad som följer;

    
Den svarta bodyn gick dock i blått och allt är från Lindex. Blev även en grå body från Kappahl och ett fint set från H&M som jag inte hittar bild på :s

Jag måste skaffa mig en ordentlig termos så jag alltid kan ha färdigvärmt vatten nära till hands, för Elias blir tokig om maten inte kommer direkt när han blir hungrig.

Ikväll blir det kalas för systerdotter och jag ska premiärträffa min bror för första gången på.. jag vet inte hur många år :s Jag kommer nog vara så nervös att jag sitter och gömmer mig i ett hörn nånstans :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0