Aj,mitt snitt

Nu är det lite mer än två veckor sen min "lilla" mage slicades upp. Nervtrådarna blev såklart lite lidande och jag har varit utan känsel omkring snittet ända sen dag ett. Det har kliat och varit jävligt, men själva såret har inte gjort ont. I magen gjorde det mördande ont i början. Kunde inte ens sätta mig upp i sängen och jag tror det tog ungefär en vecka innan jag kunde resa mig ur sängen utan att skrika "AJ!" rätt ut. Nu, å andra sidan, verkar det som att nerverna vaknar till liv för nu svider det och kliar om vartannat. Svidandet har jag inte märkt av innan, och det ser inte konstigt ut så jag tror inte det är infekterat.. Det är lite obehagligt. Fast det bränner mer än vad det svider :s

Min lilla hund och min käre far har precis legat på golvet och sovit, haha. Det ser så himla roligt ut. Milton har verkligen pappa runt "lillklon", hoho.

Nu väntar jag bara på att lilleman ska vakna och vilja ha mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0