Att jag inte visste det innan

Igår kväll tänkte jag att jag skulle prova att amma liggandes i sängen, mest för att det är så jäkla bökigt att palla upp kuddar och ha sig, plus att jag redan låg ner. Detta gick faktiskt rätt så smärtfritt, det var bekvämare och eftersom vi låg ner så var det inte så tungt för armarna. Inatt sen så orkade jag inte hålla på och resa mig och böka med kuddar varje gång, så jag bestämde mig för att prova att ligga igen. Jag behövde bara sätta på plastsaken från helvetet och dra lilleman intill mig, sen kunde jag fortsätta sova :p Elias somnade ändå när han var färdig, så det blev lite mysstämning också :) Annars om nätterna måste jag hålla mig vaken när han äter så att jag inte råkar tappa honom när jag sover, eller så, men nu fick jag betydligt mer sömn! Jag behöver heller inte störa honom när han väl somnat, för att lägga ner honom, så inatt sov även Elias bättre. Vaknade bara för mat, och gnällde lite en gång pga lite luft i magen som kom ut rätt snabbt. Får se om det blir ett bad ikväll igen, han är lite kräkig. Då kommer han bli glad :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0