Avlägsnar förband

Arh! Det är så jävla vidrigt!! Det var jättelängesen de sa till mig att jag kunde ta av det, men jag har verkligen inte kunnat. Min hjärna tror att såret kommer att öppna sig igen och att allt ska trilla ut, det är sjukt obehagligt. Nu har det dock börjat lossna lite mer, det sitter inte lika hårt. Jag bestämde mig för att försöka dra av det nu ikväll, och det började bra. Det lossnade rätt så lätt och gjorde inte så himla jätteont. När ca 20% var av, så börjar jag kallsvettas, bli yr och illamående. Det var inte så jäkla kul, så jag fick ta mig en paus. Här sitter jag nu och vilar fortfarande, så jag lär ju ha något att göra inatt :p
Attans vad äckligt det är :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0