Det kom en liten bebis

Igår, i vecka 34+6, skulle jag vara på sjukhuset 9.00 för att kolla flödet i navelsträngen. En reservkoll som förmodligen inte var något att oroa sig över sa dom. När klockan var 13.17 så var min lille Elias ute, skrek och var alldeles blå. Blev ett akut snitt och jag kan bara säga att smärtan i magen är överjävlig. Sitter man ner är det som mensvärk, det går an. Vid minsta lilla rörelse är det som att det bränner/fräter inne i magen samtidigt som någon står med världens kniv och skär i magen. Han vägde 2010 gram och var 44,5 cm lång. En mer detaljerad uppdatering kommer senare, även med lite bilder. För han är tokgt söt! Nu är det snart matdags för lillen och sen ska jag sova järnet. Är fortfarande galet trött.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Grattis.... Väntar tills man får se den lille bebisen....

2010-10-10 @ 15:14:51
Postat av: Anki - mamma till Jamie

Men ååh stort grattis till er! Vad tidigt er lille prins hittade ut då! Mysigt! Hoppas att ni mår bra allihopa!



Kramar

2010-10-14 @ 10:35:23
URL: http://ankihansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0