Heffaklump

I ett par dagar har jag känt stressen över tvånget att städa. Miltons hår bildar fina små bollar rätt så snabbt, så egentligen skulle man behövt dammsuga varje dag. Eller raka av honom pälsen, men då blir nog inte pappa glad :p I alla fall så har jag haft gräsligt ont i ryggen idag, och hela natten. Låg i sängen efter att jag vaknat och tittade på lite serier, och dividerade med mig själv. Fick ett sms av mamma att hon hade köpt något åt mig, så blev ju lite sugen på att åka och se efter vad det kunde vara för nåt :o Men att lämna lägenheten ostädad ännu en dag, nja.. låg och funderade lite till sen bestämde jag mig för att dra fram dammsugaren. Den har en vattentank som ska fyllas/tömmas varje gång, och jävlar vad mycket skit det var! Att det var hårigt, det visste jag, men så mycket?? Och resten av allt skit då? Det syns inte på golven när man tittar, men den behållaren visar verkligheten. Håriga mattan i vardagsrummet är kvar, men den får vänta ett par dar. Ryggen orkar inte. Passade på att tvätta bodysarna mamma köpte för nån vecka sen också, vet inte hur viktigt det är egentligen. Jag inbillar mig att det räcker med handtvätt, dels för att mjuka till dom och sen försvinner väl det värsta av skiten som sitter i nya kläder. Ni vet, när det luktar plast och är allmänt äckligt :s

Nu ska jag snart bege mig ut, hade jag tänkt. En runda förbi mitt hjärta och sen vänta på att rusningstrafiken försvinner och då kanske ta mig hem till familjen. Får se vad jag orkar, denna hydda är fasen inte lätt att bära runt på.

Imorgon väntar ultraljudet och det andra, så denna dagen har passerat rätt så fort. Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0