Lördag

Lilleman är två dygn gammal idag. Han har sovit konstant sen han kom ut, eller inte varit vaken mer än ett par minuter och inga öppna ögon. Idag var det min tur att sova som en idiot. Vilade inget efter 11 igår och på kvällen somnade jag ungefär 22, vaknade mellan 02-03 och vaknade idag vid 12. Igår fick jag börja pumpa för att få igång mjölken, det kom jättelite de första två gångerna men idag kom det desto mer. Han behövde bara 5ml extra tillägg, och han åt totalt 20ml. Heja mig! Lilleman har varit vaken med öppna ögon och letat efter mig när jag pratar med honom. Han är helt tokigt söt! Nu ligger han dock och sover lite till, med en tutte i munnen. Snacka om att vara bekväm :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0