Min bebis..

..är så jäkla fin! Jag har aldrig varit särskilt förtjust i barn, mest sett dom som ett illaluktande och skrikande men nödvändigt ont för samhället, haha. Små bebisar har dock alltid varit söta att titta på, och man har smält lite för deras oskyldighet. Men nu när jag har min egna lilla bebis, så kan jag för allt i världen inte se vad som var så sött med alla andra bebisar. Ingen kommer ju i närheten! Min lilla prins slår alla med hästlängder ♥ Han skriker inte speciellt mycket, och luktar inte särskilt illa. Även min käre far som tjatat i 8 månader att "Vänta du bara, när bebisen kommer så är det slut på sömn och han kommer skrika hela tiden", är imponerad över hur tyst och snäll lilleman är.
Han är perfekt med sina söta kinder och sin körsbärstomat till haka.

Det verkar som att jag är fylld av kärlekshormoner idag. Tur är väl det, de är lättare att hantera.

Shaun Banan - eller hur det nu stavas - var med i Cirkus Möller ikväll, och fan vad jag skrattade! RökrumPAA! Hoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0