Om jag hade vetat..

..att detta var vad jag skulle få, hade jag aldrig gjort det från första början.

Första barnvagnsturen gick av stapeln innan idag. Ett jävla meck var det. Förstår inte varför de gör en fyrkantig liten låda till hiss, i ett 8våningshus. Det kan behövas plats för mer än 3-4 personer, och hur fan bär man sig åt att flytta möbler när man knappt får in en barnvagn? Vilka ljushuvuden.
Det gick bra i alla fall, Elias somnade rätt så fort. Milton å andra sidan, var jag villig att sälja. Jag fattar inte varför han är så förbannat jävla rädd för allting. Det har bara blivit värre med tiden också, han var verkligen inte en sådan supermes för något år sen. Visst har han alltid varit nojig, men att vara rädd för ALLT? Han skulle tvunget gå framför mig då vagnen var ett stort grönt jävla monster som man verkligen inte kunde gå bredvid. Sen gick det en gubbe ungefär 100 meter bakom oss, och han var ju också sjukt läskig, så hundfan var ju tvungen att stanna varannan meter, mitt framför vagnen, för att titta bakåt och kolla om gubben fortfarande var kvar. Det var nästan så att jag tryckte in honom i korgen under vagnen istället. Så vansinnigt jobbig han kan vara ibland alltså :s

Om mina planer går som jag vill idag, ska jag ta mig hem till mina kära föräldrar med hund och barn. Där kan jag och syster ta oss en längre promenad bort till stallet, så Milton kan gå med vagnen igen men ändå vara lite friare, och jag kan börja förbränna lite fett. Kanske stannar till Idol, det var helt okej förra veckan. Igår tittade jag även på Bonde söker fru på Tv4play. Det var fasen inte bra att sitta på sjukhuset så länge, nu har jag börjat kolla på mina hatprogram :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0