Paranoia

Jag satt nyss och funderade och kom på att jag inte känt av junior så mycket idag. Inte igår heller. Dagen var lugn och så vaknade han på kvällen. Tror jag. Det är ju jäkla bra att man reflekterar över sånt. Men jag tror att om jag inte hade känt av honom så hade jag definitivt kommit ihåg det. Försökte skaka liv i honom nyss, men han sover gott. Han sträckte lite på sig sen var det inte mer med det. Nu medans jag skrivit detta så har han rört sig lite mer. Bara för att vara på säkra sidan ska jag dricka KALLT vatten sen, och halka runt med en isbit på magen. Det skulle tydligen inte uppskattas av bebisen, enligt läkaren. Återigen, vad ska jag oroa mig för om hjärtat slår bra och rätt, och han får näring och syre? Vad ska i så fall hända som gör att han bestämmer sig för att sluta leva nu? Om allt är bra. Det kommer bli ett par långa dagar fram till onsdag, fan vilket skit.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-10-02 @ 21:54:32
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hey!



Kikade förbi och tänkte jag slänger in en liten kommentar när jag ändå är här!



Allt bra!? Kramar Luffi.se

2010-10-02 @ 22:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0