Städat

Ju längre jag satt bland allt hår, desto argare blev jag. Jag blev alltså förbannad på allt hår och tänkte att det fan fick vara nog. Eftersom dammsugaren ändå står i hallen så var det lika bra att börja där, och ändå ta köket medans man var igång, och sen sovrummet. Sen fick jag försöka räta ut vårt enorma täcke så att det kunde dammsugas, och även kuddarna. Nu går det att sitta i sängen igen utan att tappa förståndet. Fast lite ont i ryggen fick jag :s Och så slängde jag på ett påslakan som Milton kan ligga på istället. Hur jag ska göra inatt vet jag dock inte.. men det löser sig nog.

Imorgon är det kontrolldags igen. Ska bli spännande att se hur mycket han har lagt på sig. Höll nästan på att glömma det, trodde det var lördag idag :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0