Underbaring

Min lille prins drunknar i sina kläder. Mamma köpte två pyjamaser i storlek 56 och jag får hela tiden leta efter händer och fötter inne i pyjamasen. Får hoppas att han lägger på sig lite vikt så han kan fylla ut sina kläder innan han blivit för lång för dom :o
Fast igår hade han på sig ett set i storlek 50, och även det såg ut att kunna rymma två bebisar :o

Han börjar bli mer medveten, ligger och tittar sig omkring och är allmänt söt. Synen är väl ännu inte utvecklad så jag förmodar att det är som han ligger och lyssnar. När han ligger på mitt bröst och vilar så lyfter han huvudet helt själv. Han är ju inte så stark så jag får fånga det innan han tappar kraften och huvudet trillar bakåt :o Men fort går det!
Fick köpa två haklappar igår, som är så stora att de täcker hela honom, vilket var tur att jag gjorde för tidigare tyckte han att det var dags att kräka lite. Eller mycket :o

Nu ligger han i min famn och myser och luktar bebis, och jag dricker lite te. Appro på att lukta bebis.. jag fattade för allt i världen inte vad folk snackade om innan, när de sa att deras bebisar luktade så gott osv. Men nu har poletten äntligen trillat ner! Det luktar så jävla mysigt, och rent. Bebis är verkligen ordet för hur det luktar. Om blöjan är bytt alltså, haha.


Haha, han ser ut som en liten gubbe :p


Kommentarer
Postat av: Ellinor - bf 18 november

hihi sikken mysunge =) längtar tills jag med får sniffa bebbe! :D

2010-10-26 @ 17:21:08
URL: http://missemojse.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0