Växer och har sig

Idag var det kontrolldags på neo igen. Det brukar gå till så när bebisarna är så små. Ska dit igen den 18 november, en vecka efter att jag var beräknad egentligen. I alla fall så vägde han 2140 gram - en ökning på hela 130gram på en vecka. Jag har oroat mig som fasen att han inte ska ha gått upp något alls, eller att det skulle vara för lite. Han har också fått lite svamp i munnen. Eller lite, jag tycker det är jättemycket, men det täcker "bara" tungan. Det blir till att smeta på med Ramlösa ett antal gånger om dagen, och koka nappar en gång om dagen så att det förhoppningsvis försvinner.

Igår hyrde vi Iron Man 2 - den var bättre än förväntat. Jag förstår mig inte på mig själv ibland.. jag bryr mig inte om att titta på filmer bara för att jag är för kräsen, eller för bra för dom. Sen missar jag något som ändå är helt okej, det är liksom inte slöseri på timmar av mitt liv. Nu har jag pga min envishet inte sett ettan, så den kanske jag skulle ta och kika på ikväll. Kanske.

Befinner mig hemma hos mamma och pappa idag igen. Det är lite för tråkigt att sitta hemma när hjärtat är och jobbar, men en liten del av mig vill ändå hem till "det tråkiga". Man är aldrig nöjd :s Men där kan jag slappna av på ett annat sätt i alla fall, och bara lata mig och mysa med lilleman. Han är helt tokigt söt ♥


Underbaring ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0