Vilken nitlott

Den där tuppluren jag pratade om tidigare, blev inte av. Lilleman vaknade och ville ha mat, vilket han fick. Han somnade och jag tänkte "Perfekt, då stänger jag mina ögon också". Två minuter senare började han skrika och så har det hållt på. Vet inte varför han blir så himla ledsen. Jag försöker tömma honom på luft, men det verkar inte finnas mer, jag matar honom varje gång han börjar för att utesluta hunger, men han blir ändå alltid ledsen igen :s Han somnade i min famn innan och har sovit fridfullt ett tag och nu är det snart dags för mat igen.
Hjärtat går ju fan sönder när han blir så ledsen och man inte vet vad man ska ta sig till :s

Kommentarer
Postat av: Ellinor - bf 18 november

han kanske har ont i magen? magknip

2010-10-31 @ 08:32:34
URL: http://missemojse.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0