Barnsligt trött

Inatt sov jag verkligen jättedåligt. Vaknade varje gång jag precis somnat, kunde knappt vända mig för det gjorde så jääävla ont i ryggen plus att Milton låg på ena sidan och tog plats och hjärtat på den andra. Sen hade jag tagit en filt och lagt under madrassen vid fötterna, då mina ben svällde som fan igårkväll och blev till två stockar. Skitobehagligt :s fick låna ett par stödstrumpor av mamma idag så jag hoppas att de underlättar något. Benen svällde upp hemma hos mamma igen efter simningen, örk. Simningen var dock behaglig. Liten bassäng med mamma bebisar i, snacka om att de alla älskade vatten :o det blev simmat och jag försökte träna lite också. Allt är bättre än inget, undrar bara vad min rygg har att sägs om det inatt/imorgon. Idag går vi in i vecka 32, imorgon är det två månader kvar. Sååå fort tiden går! Men som jag längtar. Hittade en mördande mjuk snuttefilt inne på hemtex, ljusblå och fin. Ville nästan köpa en rosa till mig själv :( Nu ska det ätas kycklingtallrik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0