En liten bild på junior

Här är den senaste bilden på junior, från ultraljudet i onsdags. Vet inte om alla bilder ser ut såhär, eller om barnmorskan var lite darrhänt, för jag tycker att bilden blev suddig. Sen verkar lilleman vara kameraskygg också.

  

Bild två är ett försök till att förklara vad allt det suddiga och blurriga är för nåt. Han ligger med högra handen över huvudet och sover, som sin far. Barnmorskan försökte väcka honom genom att knuffa på min mage, men icke. Han låg bra där.

Det blir ett barnmorskebesök på tisdag, och även tvätt. Idag har magen gjort lite ont faktiskt. Vet inte om det är för att han har sträckt på sig, för det har inte känts spänt på samma sätt. Mer som att hela magen liksom drar ihop sig i ett par sekunder för att sen slappna av igen. Kvinnan som gjorde flödeskollen i onsdags frågade mig om jag har haft några sammandragningar. Jag svarade nej på det, men sa även att jag faktiskt inte vet. Hur känns en sammandragning liksom? Det är inte precis som att man kan veta vad som är vad, när man inte varit med om det tidigare.


Kommentarer
Postat av: Anneli

try to imagine that

2010-09-25 @ 14:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0