Ingen ork

Inatt sov jag som om jag vore död. Jag var så galet trött! Ändå vaknade jag nog varje gång jag vände på mig i sängen, då det gjorde så himla ont i ryggen. Det störde dock inte sömnen så mycket. Däremot vaknade jag klockan fem och var på väg att stiga upp, men jag ångrade mig rätt snabbt när jag såg vad klockan var. 07.30 skulle jag vakna egentligen, och köra hjärtats bror till skolan innan jag begav mig mot mamma och simningen. Klockan hörde jag dock inte förrän 07.51 och då blev det fart i luckan. Broren kom 5-10 minuter för sent, men det var inte hela världen.
Det var skönt som fasen att bada, vattnet är så gosigt :p Alldeles varmt och behagligt. Krafterna tog dock slut rätt så fort, och det blev väl en 40 minuter med lite övningar och lite simning om vartannat. Jag vet inte vad som hände i bassängen, men hela dagen har jag sen fått ont i axeln, som kommit och gått. Det gör tokigt ont i själva axeln och sen strålar smärtan ut i armen. Det känns inte som knivhugg eller så, utan mest som.. växtvärk. Fast gånger tusen.

Lilleman tyckte det var mysigt att simma idag, för när jag sen kom in i omklädningsrummet så fick min blåsa sig ett par sparkar. Eller slag kanske, om han ligger med huvudet neråt. Vet inte exakt var blåsan sitter i förhållande till hans fötter. Mysigt var det i alla fall inte. Jag har bestämt mig för att jag INTE ska oroa mig, i alla fall inte på två veckor. Han rör sig och flyttar på sig lite som han själv känner för. Igårkväll körde han ut rumpan i sidan på mig så hela magen blev helt sned. Till och med hjärtat tyckte det såg lite lustigt ut.
(när man talar om trollen.. nu åker det ut en liten rumpa igen, hoho)

Hungern slog till med full kraft och det tog ca 2 minuter för att jag skulle bli så hungrig att jag kunde äta för en hel armé. Potatisgratäng hade varit vansinnigt gott men det tar sådan tid. Jag orkar ingenting :s När jag står och diskar så får jag nästan hänga mig över diskbänken för att klara av det. Jäkla foglossning. Allting i höftområdet knakar på ett eller annat sätt när jag börjar mig ner. Det är precis som att saker och ting sitter helt löst och flyttar på sig :o

Nu ska jag fundera lite mer över maten, annars får det bli spaghetti och köttfärssås som blev över.

Kommentarer
Postat av: Amiradele

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2011-03-28 @ 08:55:03
URL: http://amiradele.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0