Irritation

Jag HATAR fisk! Känner jag lukten av den vidriga maten, tappar jag all lust att äta annan mat för det enda jag känner är lukten av fisk. Jag hatar mat som inte smakar nåt och till slut tröttnar man på att äta mat, när du ätit smaklöst i evigheter. Jag vill kunna njuta av min mat. Jag säger att jag inte är hungrig och att jag inte kan äta pga fisklukten - en minut senare har jag en fet tallrik mat framför mig. Kan det inte bara accepteras när jag säger att jag INTE vill äta? Jag saknar mammas Flygande Jacob, oh eller det hon gör där man brukar ha pressad potatis till och såsen är perfekt stark och god. Vad fasen jag ska äta idag vet jag inte. Är för irriterad för att komma på nåt gott. Idag är jag verkligen på dåligt humör :s Imorgon blir det simning med mamman, det ska bli skönt. Vi var båda två mer döda än levande efter i måndags, men det är väl så det blir. Junior har levt rövare idag. Hans sparkar och knuffar känns ordentligt. Vet inte om det var ett knä eller en fot som susade förbi på högersidan innan, nåt vasst var det iaf. Till och med hjärtat lyckades känna det, haha. Hans reaktioner är så roliga :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0