Något stort har inträffat!

Mitt hjärta har diskat! Inte bara en gång, utan två eller tre! :o Det är nog fåtalet som höjer på ögonbrynen inför detta faktum, och som säkert tänker att jag fått tag i en lat karl som inte ens diskar, men icke. Människan hatar alltså verkligen att diska. Han låter hellre disken stå i ett år, innan han kastar den och köper nya tallrikar. Alltså, verkligen hatar disk. En morgon när det är nydiskat så hör jag hur han håller på och pysslar i köket så jag går och frågar vad han gör. "Jag diskar, jag tycker så synd om dig", hihi. Det var lite svårt att låta bli att titta efter så at det blev rent, men glad blev jag. Det var jäkligt oväntat, men uppskattat. Haha, mitt lata hjärta <3

Kommentarer
Postat av: kornelia

ibland brinner det till ordentligt :D

2010-10-01 @ 06:34:58
URL: http://korneliasvarld.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Ååå vad snällt av honom. Önskar att min latmask till karl kunde överraska på samma sätt ;)

2010-10-01 @ 08:51:26
URL: http://sandraelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0