Torsdag

Jag är helt lost på dagarna.. I tisdags trodde jag det var onsdag, och igår trodde jag att det var tisdag. Idag vet jag att det är torsdag men min hjärna vill ändå få det till att det är en annan dag :s imorgon är det i alla fall helg, vilken sen passerar jättefort sen ska vi ta oss igenom måndag och tisdag innan det är dags att kika på Lilleman igen och se om han vuxit ikapp sin kurva eller inte. Simningen med mamman idag gick bra, även om det var förbannat kallt imorse. 3 grader visade bilen 7.20 imorse. Usch. Efteråt vart jag helt död, åkte till stan för att kolla om min älskade arabiska restaurang hade öppnat, men icke :( Åkte hem och mös med hjärtat som sov som en stock. Underbart mysigt <3 Nu är det matdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0