Trötter

Ikväll har lilleman levt rövare. Han brukar böka runt och ha sig på eftermiddagarna, men det är oftast i korta pass. Vakna på riktigt gör han framåt kvällen och då är det full rulle. Hela magen flyttar sig, jag har en konstant känsla av att jag kommer kissa på mig, han buffar och slåss. Det är bara två veckor kvar tills jag förhoppningsvis kan stilla min oro som ändå gnager inom mig, fast all logik säger till mig att inte vara orolig. Men tiden går fort. Nu är det officiellt fredag och 6 veckor kvar. Hujedamig.

Min rygg är trött och värken i axeln kom tillbaka nu på kvällen. Ögonen trillar snart ihop, och jag ska inte längre kämpa emot. Det ska bli gott och sova ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0