Utbrott

Det här med hormoner i obalans är ju inte så himla kul. För mig känns det visserligen som att mina alltid har varit i obalans, men ändå i något kontrollerad form. Idag fick jag ett sådant utbrott på en person som till slut inte längre visste vad han skulle säga. Han kommer och är stor i truten och käftar och försöker vara "vuxen" och ska lösa konflikter bra, men han lyssnar inte ett piss på vad någon annan har att säga, och bara avbryter hela tiden. Efter att ha stått ut med denna person hela sommaren, rann idag min bägare över. Jag var tvungen att gå och sätta mig i bilen för att inte slå ner människan och hjärtats bror kommer efter. Frågar vad tusan som flög i mig, skrattar och säger att jag verkligen visade min bitchiga sida. Några minuter senare kommer hjärtat och säger ungefär samma sak, båda är helt mållösa men imponerade. Haha, det var fan inte klokt. Tur att jag inte klämde ut junior så som jag tog i :o

Idag var jag och simmade med mamma. Det var oändligt smärtsamt att stiga upp så tidigt, speciellt eftersom det tog tid att somna inatt tack vare tuppluren igårkväll. Upp och iväg kom jag i alla fall, och jag och mamma plaskade runt i vattnet i 30 minuter eller så. Det var skönt, men det märks verkligen att man inte orkar nåt. Efter simningen blev det frulle hemma hos mamma. Gott!
Sen fick jag köra hem och hämta hjärtats andra bror och köra honom till jobb, vidare till biblioteket för att hämta ut böcker, hem en runda och ut med Milton och sen befann jag mig hos barnmorskan. Trots all min överflödiga vikt och konstanta flåsande så var blodtrycket lite lågt :o
Barnmorskan skulle sen känna efter hur han låg, och han låg med huvudet upp åt min högra sida. Så det som brukar puta ut om dagarna och ge mig en kula på kula, är juniors huvud :p Det var ingen fara att han inte vänt sig tillrätta än, han hade 2-3 veckor på sig. Sen vart det dags att lyssna på hjärtat, och b, sa att han nog blev lite sur för att hon var och klämde på hans huvud, för hjärtat slog jättesnabbt i början för att sen lugna ner sig lite :o

Nu ska jag försöka hålla mig vaken ett tag till, ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0