ETA ~2 veckor

Om två veckor bär lasset tillbaka till min lägenhet. Det är andra gången jag säger detta nu, men denna gången är det på riktigt :o Jag ska rensa skit härifrån och kasta det som inte används eller det som kanske en dag kommer användas, blablabla. Förutom en del kläder, för ner i vikt ska jag och det är ju inte lönt att kasta hela garderoben då :p
I reklambladet från ÖB fanns det rätt billiga balkongbord, ett i plast och ett i trä. Den i plast lockar lite mer, det blir inte slitet och måste inte oljas in, så som trä blir. Balkongen har minimalt med utrymme och är så dåligt planerad, så ett sånt bord man hänger på räcket, och två klappstolar från IKEA är väl ungefär vad som får plats. Lite trådbackar från IKEA till Elias kläder, som förhoppningsvis går in i nån garderob, och lite gardiner. Jag är verkligen inte inredningstokig men när det känns som att man bor i ett råtthål så kliar det i fingrarna och den redan tomma plånboken skriker högre :p
Kära "lilla" systerdottern skulle ta med sig banankartonger från jobb också, så slipper man slänga onödiga pengar på att köpa flyttkartonger :s

Nu är min lilla rygg öm och skriker om att jag ska lägga mig ner och slappna av, så jag ska ta och kika på lite Two and a half men nu innan det är dags för Big Brother. Elias slocknade på 1 minut i sin säng, min lille kräknisse ♥

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

vi behöver också balkong möbler, ska kolla vilka du menar men det är så dumt för vi har stor balkong så med ett litet är det för litet och med en stor är inte balkongen tillräckligt stor. =)

2011-04-15 @ 07:51:00
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Ja precis den backen! :) Det är just den backen vi teater jag tänkte ta nästa gång men vill ju hitta en lång trappa men till dess får jag väl nöja mig med backar. :) Såg iofs inne på teatern att där fanns trappor men där brukar ju vara massa folk inne ju. Hmm vid vattentornet, menar du i parken eller den vid södervärn?

=/

2011-04-16 @ 09:19:41
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Jag duschar han alltid efter babysimmet. Det sa dem att vi skulle vara noga med redan från början när vi började på babysim. :)

2011-04-17 @ 07:55:13
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Ah nu fattar jag nog vilket du menar.. :) Ska kolla där. Min sambon är från Irak.

Kram

2011-04-17 @ 07:56:25
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0