Fan vad man tappar snabbt

Innan jag blev förkyld första gången då för längesen (okej några månader) så orkade jag gå på min monstermaskin på gymet i en timme och förbrände där och då ca 1500 kcal. Idag var jag och besökte lilla maskinen igen och det tog 5 minuter och 100kcal innan jag gav upp, haha, fy fan vad körd jag blev. Istället för att deppa ihop får jag, såklart, börja om från noll och ta lite i taget. Kroppen kändes dock inte helt hundra än, så det ligger kanske förkylningsrester och stör.

Elias ligger här bredvid mig och kör sitt eget träningspass som ser ut såhär: lyfta benen och slå dom i madrassen, gärna hårt och fort. Han flåsar på och jag hör hur hans mage kluckar av rörelserna då han åt för mindre är en timme sen. Inte konstigt att han kräker nu :o Han är så jäkla rolig!

Jag själv borde ta och duscha men kan inte avgöra om lille mannen är på humör för att sitta i babysittern bredvid eller ej :s


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

hihi där liknar han ju lite Isak när han är sömnig och med napp men de flesta kanske ser ut så hihi...

2011-04-14 @ 21:23:50
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0