Kväller

Idag vart vi iväg till Ystad för att hämta hem Cossin. Hela vägen dit sov Elias bredvid mig i baksätet. Han vaknade när vi kom fram och sen låg vi och snackade medans hjärtat var inne och pratade med mekanikern. Det tog som väntat lite tid, och han man såg hur sömnig han var och han skulle precis till att somna, men då fick jag lämna honom för framsätet, och då vaknade han igen. Hela vägen hem låg han och skrattade och snackade och tjöt i baksätet. Med vad vet jag inte, förmodligen ryggstödet på baksätet, haha. Sen satt vi utanför firman ett tag, körde sen hem och badade, gav honom Nestlés varuprov på Godnattvälling som kom med posten idag, så nu får vi se hur länge han sover innan han vill ha mat igen. Han skämmer ju redan bort mig, men kanske slipper man vakna vid 06-07 för att fixa mat :o

Nu kikar jag på Big Brother och har nyss klämt lite spaghetti och köttbullar. Imorgon väntar veterinären och kloklippning för Milton och på kvällen är det Ystadcruising. Så mycket cruising vet jag inte om det blir, men förra året vart det smockat med bilar i hela stan och senare mot kvällen vart det race för hela slanten. Polisen var där men kunde/ville inte göra något, de höll sig i utkanten och kollade så att alla skötte sig. Det var en helt perfekt kväll. I år har Elias dock berikat våra liv, och jag kan inte sätta vad jag vill, framför vad som är bra för honom. Hur bra är det liksom med avgaser och högt brummande motorer? Det finns ju hörselskydd, men jag vete fan.. Vi kan ligga hemma och mysa istället ♥


Min fina sömntuta


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Visst ä det härligt när dem bara skrattar åt något som man inte vet vad! =) Så sött när dem bara gapskrattar för sig själv! =)



2011-04-08 @ 10:00:15
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0