Många barn?

Sitter nu och kikar på Dr 90210, och där finns ett gift läkarpar. Kvinnan säger att dom alltid har drömt om att ha fyra barn, och att de nu planerar sin tredje graviditet (de har en son och tvillingdöttrar). Sen sitter hon där och säger hur gärna de vill ha ett barn till men att hon i så fall kommer att behöva hjälp i form av en nanny. Ja men hallå? Om du behöver hjälp för att du har fyra barn, låt då bli och skaffa det fjärde barnet och ta hand om de tre du har, på egen hand. Man skaffar väl inte barn för att man vill anställa nån annan att ta hand om dom? Det låter bara så jäkla fel i mina öron. Dumma amerikanare, haha :p
Jag vill ha ett småsyskon till Elias och jag vill inte att det ska skilja så många år mellan dom, men jag får ställa mig frågan om jag kommer klara av att ta hand om två småungar själv, för nån hjälp av gubben lär jag väl inte få. Det är knappt att han lyfter på baken som det är nu. Fasen vad bitter jag låter nu..

Kommentarer
Postat av: Natalie & Bella

Jag är bara så jävla trött på att det är så förbannat synd om alla gärningsmän, religioner, bakgrunder, flykt. JAG BRYR MIG VERKLIGEN INTE! Åh, jag blir så upprörd! Men idag meddelade dom att han är SKYLDIG; ÄNTLIGEN!! Bara se vad mesiga sverige sätter för straff..

2011-04-13 @ 14:59:51
URL: http://rackartussenochjag.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

haha precis, det är just av den anledningen bla som jag vill vänta några år till nästa barn. Jag har fått spel så många gånger så det får vänta. :)

Kram

2011-04-14 @ 09:04:00
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0