Min stora lilla kille

På torsdag, alltså om 4 dagar blir Elias 6 månader. Vart fan har tiden tagit vägen?! Jag minns det som igår, när han var en liten skit på 2kg som man knappt vågade röra. Bilstolen vägde mer än honom för tusan. Nu när man bär omkring med bilstolen och Elias är i, så får man ju mjölksyra direkt. Vägde honom nu, och han väger ca 7,7kg. Sen får man räkna bort blöja, kläder och att det nog diffar på några hundra gram, men vafan? 7 kg på ett halvår, jösses.
Han har fått en majskrok i några dagar nu, och den slukar han ju med hull och hår. Han blir dessutom skitlack om han inte får hålla den själv, haha. Sötunge.

Min förkylning utvecklades och jag hatar det. Det är fan så jävla äckligt med förkylning. Jag vill inte hålla på och pussa på Elias heller för jag vill inte smitta honom. Det är jobbigt att vara nära men ändå inte.

På onsdag väntar ultraljud av min galla, och efterdet är det läkarkontroll på bvc för Elias. Sen ska jag väl sova i ungefär hundra år.

Nu kommer det en lite funky lukt från lilleman, så det åkte nog ut nåt i blöjan ihop med krystljuden, haha.
Ha det gott!


Såhär "avslappnad" är han när han äter :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0