Nyhandlat

Igår när jag var hemma en liten sväng hos mamma så fick jag med mig lite grejer hem, till Elias. Mamma och lillasyster hade ju varit på Mobilia och förmodligen råkade det väl trilla ner saker till Elias helt utan att de kunde rå för det. Som vanligt, haha.
Mamma hade hittat den söta badrocken inne på Kappahl, och den kan han ju ha läääänge. Mia hade snubblat över tre dundersöta pyjamaser!

                              

Detta blev inhandlat för nån vecka sen

    

Det har av någon anledning blivit roligare att handla kläder till Elias än till mig, men det är väl för att det finns så mycket finare saker och för att allting passar, haha :p

Om några timmar väntar plankstek på Kajutan. Hoppas bara att min mage inte bråkar, den har hållt på sen 04 inatt. Så jävla jobbigt.

Idag har vi latat oss lite. Eller Elias, rättare sagt. Han somnade vid 20 igår, vaknade 07.30 för mat. Vi låg och snackade i en halvtimme efter det innan han somnade och sov till 10. Efter det blev det mat igen och sen låg han och snackade och lekte och har sovit fram tills nu. Undrar om han kan sova för mycket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0