Söndag

De senaste dagarna har jag varit helt förvirrad. Idag trodde jag stenhårt att det var lördag och förvirrade hjärtat totalt.
Idag bjöds det i alla fall på påskmat hemma hos Melinda i deras nya fina lägenhet. Bakad potatis med massa röror (jag höll mig dock till bacon-röran då jag är så kräsen), alldeles lagom otraditionellt och bra! En liten påskbakelse till efterrätt dock.
Elias blev hungrig samtidigt som vi skulle äta, och klämde nästan hela burken med spaghetti och köttfärsås, dvs dubbelt så mycket som jag brukar ge honom :o Han höll sig vaken i ungefär 4 timmar, somnade så fort vi backat ut bilen, och sov fram tills för ungefär en halvtimme sen. Nu ligger han och ålar runt i sin säng, spyr upp vällingen som han nyss ätit, drar i spjälskyddet och försöker komma åt nattlampan som blinkar.

Nu ska jag kika på nåt avsnitt Two and a half men, och sen ska jag fan ta mig läsa! Det var så jäkla längesen jag läste, och började på en ny bok för två dagar sen. Hade helt glömt bort hur roligt det är, så nu är halva boken kvar :s




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0