The Show Must Go On

Bra att deltagarna i Big Brother vaknar till bra musik :p

Tänkte att jag skulle ta mig ett bad för en timme sen, ligger där i plurret med lite skum och häften om barnmat och sådär. Sedan känner jag hur det börjar lukta lite konstigt i hela badrummet och lille prinsen är märkligt röd i ansiktet, haha. Får ta och dushca av mig, skrubbar mig lite med mina nya peelingvantar och sen blir det blöjbyte. Jävlar vad ungen hade skitit, haha. Lätt att det beror på katrinplommonpurén, men jag har hellre rejält sörjigt skit än att han ska gråta varje gång han ska till att pluppa. Nu ligger han dock och flaxar sömnigt i sin säng så det dröjer väl inte länge innan han somnar.

Jag tänkte jag skulle försöka mig på att bli huslig och göra egen barnmat till Elias.. det kommer ju en dag då han blir stor också så jag måste ju lära mig att laga mat hemma. Eller lära och lära.. bli inspirerad och motiverad.

Örk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0