Underbaring

Elias kom till slut på att han visst var trött. Han fick ligga bredvid mig i sängen och när jag låg där och gosade med honom så kände jag själv hur trött jag var. Fick ställa klockan snabbt för att inte råka vakna pigg och utvilad 03.30 inatt :p Vi tog en timmes tupplur och den satt fint. Elias väckte mig 08 imorse vilket är helt galet ovanligt. Igår var han dock skittrött och somnade för natten redan vid 19. I vanliga fall slocknar han efter maten vid 21 och sover till 06-07, så eftersom han kom fel på det med tiden så vaknade han vid 02 för mat, och sov sen till 08. Då var jag inte mycket till människa. Man kommer ju in i sina rutiner, så jag satt vaken och väntade på att han skulle vakna för mat, men icke. När jag väl bestämt mig för att lägga mig tar det 20 minuter innan hjärtat kommer hem och Milton skäller och väcker både mig och Elias. Om det inte varit för det, så hade han nog sovit hela natten igenom.
Blir så himla irriterad på Milton och hans skällande. Jag förstår att och varför han skäller, men när han ska skälla till så fort hissen går, så tryter mitt tålamod. Aja, det är väl inte alltför många som vågar göra inbrott, de vet ju inte vad som väntar på andra sidan dörren :p

Jag sitter här i sängen med garderobsdörrarna öppna för att jag ska sluta stressa så förbannat, haha. De är nästan helt tömda, det är tjocka jackor som är kvar bara och resten som finns är redan packat men får stå där sålänge.
Imorgon hoppas jag kunna flytta en hel del, men först ska jag jobba nån timme och sen ska jag på hockey med mamma och lillasyster på kvällen. Sverige mot Ryssland! Skämmigt värre om vi får pisk då. Haha, och så måste jag och syster försöka hålla mamma ifrån att hamna i slagsmål, hoho. Hon är rolig hon, lilla mamman ♥



Nu är det Big Brother!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0