Upp med tuppen

Imorgon ska jag vakna 07 för första gången på... evigheter. På schemat står ultraljud av gallblåsan, men jag tvivlar på att de hittar nåt fel. Jag tänker däremot inte ge mig. Hittar de inget fel så är det jag som letar upp en annan läkare, för jag tänker inte nöja mig med nåt så luddigt som IBS. Läkaren jag pratade med på vårdcentralen sa att det inte finns nån direkt definition på den sjukdomen utan att det bara är det det blir när man uteslutit allt annat. De håller på och forskar om den och försöker komma på orsaker osv osv. Det är som sagt var inget jag kommer nöja mig med. Inte förrän ALLT annat är kollat ordentligt.

Ett par timmar senare är det 6månaderskontroll för Elias. Vägning och mätning, tror han har lagt på sig ett kilo om inte mer, och 2-3cm kanske. Han växer ju som ogräs. Sen får läraren ta sig en ordentlig koll på Elias, och jag ska tjata till mig nån form av utredning av hans mage. Hm.. magproblemen verkar ligga i släkten; mamma, jag, lillasyster, systerdotter..... suck.

Nu är det dags för Big Brother och sen får jag kolla på plastikprogrammet efteråt, och sen tvinga mig till några timmars sömn.


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

grym du är som orkar vara uppe så länge. Eller orka gör jag men måste få lite sömn. Men jag kan väl erkänna att jag faktiskt kollat på plastikprogrammet. Fan ville se det igår då en tjej skulle förminska sina. Ville se resultatet men sambon ville spela! =( Man blir ju helt sugen på att fixa det ena och det andra haha men det ska jag inte. Jo i så fall brösten en dag. =)

Kram

2011-04-07 @ 09:02:39
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0