Veckans sista dag

Ja, för mig känns alla dagar likadana, men det är likförbannat veckans sista dag :p
Tidigare idag vart jag lite lagom irriterad, så jag begav mig ut på en promenad. Det tog mig 40 minuter att gå till Pildammarna, och sen gick jag 10 minuter där innan jag tyckte att jag var värd en liten vila. Fortsatte sedan mitt lilla varv men då började Elias tjuta och krystandet jag hörde under min vila, verkade ha gett resultat för det stank från vagnen. Inte den blekaste hade jag vart toaletterna fanns, men jag hittade dom till slut. Sen ville han ha mat också, det lilla matvraket. Sen promenerade jag vidare till barnakuten där hjärtat hämtade upp mig.

Sen som vanligt när jag och hjärtat tjafsar om något, så lugnar jag ner mig genom att städa. Jag rensade kylskåpet och tvättade varje hylla, dammsög hela lägenheten och moppade, diskade undan allt skit och plockade undan skräpet i rummet.

Elias ligger i sin säng och är genomtrött men kan/vill inte somna, utan gnäller istället.
Nu ska jag försöka kolla på Big Brother och få lilleman att sova ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0