10 månader

Idag blir min fina lilla älskling 10 månader. Han är en sådan pajas, som ska få en att skratta och man ska leka med honom hela tiden. Han är sällan tyst om dagarna, det är ett jäkla hallå på honom, och han är aldrig still. Det där 1-års kalaset närmar sig med stormsteg, och jag vet inte om jag ska dela upp det i två omgångar, eller bara en. Tar vi allt på en gång så blir det ca 22 stycken och så många vill jag inte proppa in hemma hos mamma och pappa :s

Kom på att jag ju ska jobba inatt och jag har absolut inget som kan agera bränsle på rasten, så måste ta mig en promenad bort till Ica. Men då får jag iaf tiden att gå innan Elias ska sova. Bara han inte somnar på vägen, han verkar trött.


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Grattis i efterskott! =D

Kram!

2011-08-19 @ 10:12:00
URL: http://www.futurum-nobis-est.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0