Back to normal

I måndags slutade jag jobb klockan 10 för att det var så mycket gods, och sedan dess har vi börjat 23 varje kväll, så även idag och imorgon. Imorse när jag lade huvudet på kudden var jag tydligen helt färdig, för jag vaknade igen 15.30. I vanliga fall sover jag oftast bara 1½-2 timmar ihop med Elias, men hans far förvånade idag och tog hand om lilleman.
Över 7000 paket gick iväg igår, och jag stod och kastade upp minst 2000 av dom, med vikt allt mellan 1kg till 40kg om inte mer. Killarna är dock så snälla mot mig att jag inte får bära de tunga grejerna, haha, men det blir ändå en hel del muskelbyggande :o Och på mindre än en vecka har jag tappat 1kg. Inte mycket för mänskligheten, men för mig är det :p Nu ligger vi alltså på -5kg sen jag började jobba, och det är helt okej.

Mina kära föräldrar åker till Barcelona imorgon för att lilla mamman fyller år på lördag, ska iväg och köra dom till tåget. Hoppas nu att de har en bra resa och att de hittar lite fina saker att köpa hem till favoritbarnet, hihihi. Eller i alla fall favoritbarnbarnet :p

Nu ska jag dammsuga lite hade jag tänkt, ser ut som fan om det bara går en dag mellan gångerna :/


Kommentarer
Postat av: kornelia - mamma till Nea

Så flitig du är som jobbar så mkt.

Jag har jobbat två gånger på ett år nu, haha! Det har inte varit på mitt vanliga jobb utan servering.

Hihi lär fortsätta så ett tag till, jag ska tillbaka till mitt jobb i februari.

Hoppas ni haft en mysig helg!

2011-08-28 @ 14:49:33
URL: http://korneliasvarld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0