En liten sjukling

Igår somnade Elias vid 20, vid 22 vaknade han och var ledsen och jättesnorig och kunde inte andas ordentligt. Jag fick använda nässugen för att få ut det värsta, och det uppskattades inte. I två timmar gnällde och grät han om vartannat, trots en alvedon. Min kropp värkte som fasen i början på min förkylning så om det är samma sak för honom, kan jag förstå att han inte var så glad. Efter många om och men så somnade han, och låg och snarkade hela natten. Titt som tätt gnälldes det och smågräts (är det ens ett ord?) så det blev inte nån skönhetssömn för mig direkt. Aptiten är det dock inte nåt fel på, han har hummat sig igenom gröt med mosad banan och fruktpuré, och sitter nu och studsar i sin stol. Skiter som en galning gör han också :s

Förmodligen och förhoppningsvis ska jag hämta en sulky senare i eftermiddag, en begagnad för 300:- som får duga tills vidare. Den ser fin och bekväm ut, vill nästan själv sitta i den, haha :p

Oh! H&M har fått in superfina raggsockor nu, haha. Såna måste ju Elias bara ha :o

Nu får det dock bli blöjbyte och sen se om mini-mannen vill sova lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0