Förmodligen senast i världen

Igår var jag med mamma på Coop, behövde barnmat. Jag har fått sms av Pampers att jag hade 30:- rabatt på ett paket blöjor, men det erbjudandet gällde bara på Coop/Willys och nåt mer ställe. När jag står där i gången så ser jag att redan med ett Coop-kort så får man 20% på Pampersblöjor, vilket innebär att de kostar 87:-. Med mina 30:- kostade ett paket bara 57:- :o Helt perfekt ju! Har ett sms till så tänkte kila dit och köpa ett till paket. Någon rekommendation vilken av blöjorna som är bäst? Köpte ett paket Baby Dry som vi kan ha som nattblöja.
I alla fall, sen går vi till nästa gång för att packa på oss lite barnmat, och vad ser jag då? Jo, Nestlé har samma sak; 20% rabatt på barnmat med Coop-kort vilket gör att en burk kostar ca 7:- istället för 9:- :o Utan kort och grejer så är Coop i vanliga fall dyrare, så jag håller mig til Ica Maxi, men men såna här fynd så får jag fasen börja ta mig till Coop och handla, 20% är ju alltid nåt :o Vet inte varför jag fått nåt emot Nestlé från början, jag har alltid kört på Semper, men deras barnmat går från att vara i puréform till att ha skitstora bitar i, och Elias har inte fattat att man ska tugga så han sätter i halsen hela tiden.

Jaja, nog om det. Nu ska jag fylla i lite koder från Nestlés barnmatsburkar, deras kampanj pågår fram till nyår har jag för mig, och nåt fint ska jag väl lyckas få ihop med hjälp av locken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0