Har nog sovit för mycket

Igår sov Elias ca 40 minuter som vanligt på tidig eftermiddag, och sen var han vaken och röjde järnet. Han hade förmodligen sovit lite längre om hans far lärt sig smyga. Vi var en runda på Ica där Elias höll på att charma ihjäl ett äldre kvinnligt biträde, haha. Strax innan 18 märker jag att han är gnällig och hade velat sova lite, men om han somnade då, hade han förmodligen väckt en ett par timmar senare och varit klarvaken. Jag fick tiden att gå lite men lite innan halv sju fick han sin välling och slocknade ganska direkt när den var slut. Jag själv såg färdigt på Sex and the City och kämpade emot mina ögon som var såååå tunga. 18.30 sov jag också, haha :p Vi vaknade inte förrän 05.45 imorse då Elias var hungrig, och sen sov vi till 09. Så det var fler än jag som var trött :o Nu har jag dock en svag huvudvärk vilket inte är så konstigt, och mina leder ömmar efter en veckas hårt arbete.

Nu väntar mig dock ett blöjbyte, så ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0