Helg

Yes! Från och med nu är det helg, och jag ska baaaara vila. Förra veckan var jag nära på att somna redan vid 19 men hade jag gjort det så hade jag vaknat och varit jättepigg 03 istället, och det är inte så kul :s Ska försöka härda ut lite ikväll, kan vara skönt att vara för sig själv en liten stund när Elias väl har somnat.
Nu när jag kom hem låg han först på tvären i vår säng, och sov med rumpan i luften och nappen i handen. Smög ut med Milton och smyger in igen, ser då att han vakat och har lyft sig upp på händerna så han kan se över hjärtat, och jag möts av en alldeles nyvaken liten klump med morgonrufs, man ser hur han försöker fokusera blicken och ett par sekunder senare får man världens leende.
Nu sitter han här bredivd mig och lägger överraskningar i blöjan och jag själv kan knappt hålla ögonen öppna :s

Idag står inget på schemat.. hade behövt lite toppar då alla mina börjar bli håliga. Borde ta och rensa garderoben igen, och verkligen slänga allt som har minsta hål, eller som har "jo men jag kommer kanske använda den då och då, men det kommer aldrig hända"-status.

Nää, fy vad trött jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0