Ikea

Ja, idag blir det ett besök till Ikea, på riktigt denna gång. Blir sällan som man planerar när man ska dra med andra, men nu är det jag själv som drar i spakarna och då blir det också av.

På jobb ökar nu mängden gods, fick höra inatt att det skulle vara sååå mycket att göra, och såå mycket extra paket, men trots otroligt långsamma kodare, och fyra uppkast istället för två emellanåt, så var det ändå lugnt. Enda störiga är att på min sida, så vill alla tre man stå på samma ställe, vilket inte går för då springer man och snubblar på varandra och krockar och hela faderittan. Sen går inte världen under om ett paket skulle åka ett extra varv runt banan. Ska se om jag kan byta ställe med nån inatt, för min axel och handled protesterar nu.

Och appropå handled så har remissen till handkirurgen skickats in, så nu börjar nästa del av väntandet.

Nu kan jag dock inte sitta här och slöa längre, storebror kommer och hämtar Milton för långpromenad ihop med "lilla" valpen snart, och jag ska få mig själv och Elias färdig till dess, ungefär 30 minuter :o


Jag älskar denna bilden, den speglar Elias såå himla väl :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0