Kärlek

Alltså, när jag tittar på Elias som ligger och sover/håller på att somna, så kan jag knappt hålla mig från att äta upp honom. Han sover i bara blöja och ett par kallingar, eftersom han annars knäpper upp blöjan, och så skjuter han upp lille rumpen i luften, och hans ben är sådär härligt knubbiga, och så ska han böka och gosa med sina filtar. Hade man skickat ut bilder på honom när han sover, så hade det fan varit fred på jorden.

Jag själv ska egentligen också passa på att sova nu, men det kommer inte gå. Jag har vilat ut hela helgen, så natt till måndag på jobb, kräver bara ett par timmars sömn på söndagskvällen, så jag kan sitta här i min ensamhet i en timme till i alla fall. Förmodligen vaknar väl Elias då och är hur pigg som helst. Han somnade i vagnen på väg tillbaka från Ica och sover nu redan, men då det är lite tidigare än vad det brukar, så händer det att han vaknar om nån timme. Allt bara för att han inte fick ordentligt sammanhängande sömn innan idag. Det är inte hela världen dock :o

Nu blir det lite Sex and the city!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Ja vilken kärlek. Jag känner likadant med Isak och förstår precis vad du menar. Så underbart att bara titta på dem. När dem somnar är dem så goa och mysiga. Tänk, vad vore livet utan barn!

Krams!

2011-08-19 @ 10:18:39
URL: http://www.futurum-nobis-est.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0