Oväder?

På ungefär en kvart gick det från skymning till nästan beckmörkt, och himlen är nu täckt av ett svart molntäcke. För Miltons skull hoppas jag att det inte innehåller åska, han blir så himla orolig och stressad av det :(

Egentligen skulle jag sova nu, men jag råkade somna innan idag och vaknade vid 16 så jag är inte sådär jättetrött nu. Något avsnitt av Sex and the city till, sen får jag tvinga ihop ögonen.

Det händer absolut ingenting för tillfället, dagarna ser likadana ut allihopa. Möjligtvis att Elias är gnällig som tusan och har lite feber hela tiden, men det beror på tanden som vill upp. Den är redan ute men problemet stannar inte där. Min stackars lilla klump ♥

Okej, det var vad levnadstecken jag hade för idag, ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0