Sååå sjukt trött

Det är så illa att jag till och med har halsbränna? :s Igår somnade jag ca 22.30, och vaknade 00.15, slet som ett litet djur på jobb under natten, och var överallt och ingenstans för det är så tråkigt att stå på samma ställe varenda natt. Fick nån knepig fråga från arbetsledaren/chefen som sätter hopp i mig, men jag ska försöka låta bli att hoppas för mycket. Kom sen hem imorse och duschade, lekte lite med Elias sen blev det dags att åka iväg för ett besök hos barnmorskan. Hem igen, ner och kasta in tvätt i maskinen, upp och väcka Elias och få på honom kläder, iväg till Segevång för att lämna honom med sin kusin och hennes vän, så han kunde umgås med en liten bebis. Han var tydligen rätt fascinerad av henne, haha. Hon var sååå himla liten! Så liten som hon är, ser jag Elias som fortfarande, så när de var bredvid varandra ser han ju helt sjukt enorm ut :o
Sen åkte jag i alla fall hem igen, lade in ny tvätt, lyckades sova en timme , och sen har tiden gått. Jag har plockat undan och städat i lägenheten och nu sitter jag här och väntar på att min frysta pizza ska bli klar, och hoppas att jag hinner sova nåt innan veckans sista arbetspass. Jag gillar mitt jobb även om min axel strejkar. Ska se om jag inte kan byta plats med nån inatt, och göra nåt annat.

Fick hem kallelsen till handkirurgen idag. Tur med kontakter, för jag fick tid redan 29/8. Elias får vänta på tid för sitt födelsemärke i ca ett halvår :o Hoppas bara att det bokas operation snabbt så jag kan bli av med den dumma knutan. Smärtan sprider sig ut i lillfingret och fortsätter därifrån ut i armen :/


Kolla minen, haha :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0