Trötta

När jag vaknade efter ett par timmars sömn efter jobb idag, kände jag mig helt färdig. Det kändes som att jag blivit påkörd av ett tåg eller nåt, jag var helt mör i hela kroppen. När vi sen kom hem efter att ha varit ute lite, så råkade både jag och Elias somna vid halv fem, sen väckte han mig strax innan 19 :s Hans eftermiddagslur blev inte så lång som den brukar så därför var han lite trött. Min gissning var att det kommer bli problematiskt att få honom att somna i tid, men nu efter en tallrik gröt sitter han ändå här bredvid och är lite gnällig.

På torsdag ska han hänga lite med sin kusin och hennes vän och hennes bebis, så kan jag passa på att tvätta i lugn och ro. Elias fick också sin första kallelse till tandläkaren idag, vi ska dit den 23e på nån information. Hans tänder har dock inte bestämt sig för att titta ut ännu, men de kommer väl dom också så småningom.

Nu ska jag se om det inte går att trötta ut honom på nåt sätt, och sen ska han få bada järnet, och så hoppas vi på att han somnar i någorlunda okej tid, så jag kanske kan sova nån timme till innan jobb. Hade behövt byta plats på jobb, där jag är nu ger mig så galet ont i vänster axel och handled, känner att de hade behövt vila lite :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0